Ne olvassátok el

Ne olvassátok el

Ezt ki kell aludni

2019. február 04. - neolvassatok

A múlt heti katyvasz a munkahelyemen komoly szorongást idézett elő. Reggel írtam a főnökömnek, hogy nem tudok ma bemenni. Kivettem mára egy szabit.

Nagyon nagy bennem a feszültség. Elgondolkoztam, hogy mi az én szerepem abban, hogy bent ilyen feszült a hangulat. Kérték, hogy ne ostorozzam magam, de ez nekem nem megy. Tegnap még egész jól voltam, mára merültem ki teljesen. Reggel nem bírtam értelmesen gondolkozni. Egyszerűen undorított a gondolat, hogy abba a közegbe visszamenjek. Na de mi legyen akkor? Menjek tovább? Keressek ismét másik munkahelyet? Vagy hagyjam ott az egészet a francba és legyek szobakóder? Legyek vállalkozó teljes állásban? Valahol erre készültem az év elején. Azt hittem a március-t még meg tudom vele várni. De egyre nehezebb. A felmondási időm 1 hónap, szerintem ezt nem kell letöltenem, ahogy most áll bent a helyzet.

És ha vállalkozó leszek, akkor mi történik? Csak azért furi a helyzet, mert akkor Kristófnak sajna fel kell, hogy mondjak. Bent van némi szociális hálóm, de inkább tehernek érzem, mint segítségnek a hétköznapokban. A PM asszisztens csaj, akivel jóban vagyok, de úgysem mondok el neki semmit részletesen. A drogos PM csajszi, akivel szerdán megyünk elkölteni a randi pénzt. Főzök kávét.

Ha főállásban vállalkozó leszek, akkor vajon hogy fogok megélni? A pénz, amit most keresek is úgy érzem, hogy kevés, pedig drága vagyok. Vagy lehet, hogy felszabadulnának az erőforrásaim? Lehet, hogy vállalkozóként szabadabb lennék? 

Az a gond, hogy jelenleg egy olyan piacon kódolok, ahol van konkurencia. Ez annyira nem baj, mert eddig azt tudtam, hogy olcsóbb vagyok. Ha árat duplázok, akkor is. És valójában nekem egy ilyen fejlesztés egy nap. Csakhogy nem jönnek ezek a megrendelések naponta.

Tehát akkor névjegykártya, valami woocommerce-es webshop, folytatni a videós szoftvert szabadidőben, zenélni, biciklivel járni, stb. Havi 50-et katásként leadózni, kivonulni az áfa körből, alkotni, alkotni, alkotni. Most ott tartok, hogy ehhez megvan minden. Rendes PC munkaállomásnak, laptop, whiteboard, számlaképesség. Ezen felül más nekem nem kell, hogy tudjak dolgozni.

Játszottam két kör Colin McRea Rally-t. Nem tudom, hogy elég inger érne-e, ha itthon folytatnám.

A kocsim biztosítása ki van fizetve. Pályamatricát még vennem kell.
A fürdőszoba kész egy wc tartály kivételével.
A februári költéseimet le kell mérnem. Az lesz az átlag. Most meg kell próbálnom minimálban élni. Vagy keresni másik munkahelyet. Lehetőleg 4 napban, vagy háromban. Nem tudom, ezt a mostani hely megengedné-e.

Felöltözöm és kiviszem a szeméttelepre a cuccokat, veszek egy wc tartályt a praktikerben. Tegnap főztem, azt megeszem, még van itthon alapanyag, este készítek zöldséges mie-t, közben lekódolom a maradékot, amivel még adósa vagyok a megrendelőknek. Remélem, holnap jobban kelek. Tanácstalan vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://neolvassatok.blog.hu/api/trackback/id/tr4714607318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása