Ne olvassátok el

Ne olvassátok el

Újév

2018. december 31. - neolvassatok

A barátaimmal ünneplem az Újévet. 3 házaspár, mindenki lakást vesz, meg összeházasodott, meg haladnak előre az életben. Tudom, hogy az élet nem egy checklist, ennek ellenére ilyenkor baromira lemaradottnak érzem magam. Mert ez az év azon napja, amikor mindenki számot vet. Én is tehetek így.

  • Ebben az évben volt 2 idegösszeomlásom.
  • A vállalkozásom, ami az elején borzasztó mínuszokat termelt, kb. most jött ki nullára és ellátja a működési költségeit.
  • Antidepresszáns, antipszichotikum és nyugtató része a reggeli-ebéd-vacsora triónak.
  • Megcsináltam a nagymotor jogsit és vettem először egy robogót, később egy motort.
  • Volt egy barátnőm, aki sugardaddy-nek használt.
  • A kocsim az év felében szar volt, most működni látszik.
  • A jelenlegi politikai helyzettől rendesen be vagyok szarva, menekülési terv, az van.
  • Félig megírtam egy új szoftvert egy barátommal.
  • Voltam Horvátországban, Szlovákiában, a Mátrában, Vonyarcvashegyen, Debrecenben párszor, Balatonszárszón, stb.
  • Végig vittem egy integrálterápiás csoportot,
  • Megpróbáltam unokatesómmal jobb kapcsolatot ápolni, de még mindig nem az én világom.
  • Megmutattam a blogot néhány barátomnak.
  • Most Kácson vagyok.
  • Beindítottam egy csomó webshopot.
  • Valamennyi ideig gyúrni jártam.
  • Mentettem macskát, akit el kellett altatni.
  • Az én cicámat hordtam jó sok kivizsgálásra.

Csak remélem, hogy a következő év jobb lesz és nem szopom be ennyire. 
BÚÉK,
Neolvassatok

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neolvassatok.blog.hu/api/trackback/id/tr314525734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása